Wednesday, June 07, 2006

Kesävaatteita halvalla !

Näihin seuraaviin vaateisiin maksoi kankaat ym. yhteensä 20 euroa. Et jos joku viel mulle väittää et vaatteiden ompelu ei tänä päivänä kannata niin kertokaas, mitä vaatteita 20 eurolla saa tänä päivänä ?? Eikä näiden vaatteiden valmistamiseen ole käytetty lapsityövoimaa. Nyt kaikki joukolla ompelemaan :)


Pilville kesävaatteita. Saa nähdä milloin tulee niin lämpimiä ilmoja et nämä päällä tarkenee mennä ulos. Kaavat uusimmasta Ottobre-lehdestä. Posted by Picasa

3 comments:

Katiija said...

siis vaude ... mulla on ompelukone just tullut kotiin vuosien lainasta ja rikkinäisenä, tottakai ... eikun huoltoon ja opettelemaan sen käyttöä muuhunkin kuin paikkaukseen. Nyt olen päättänyt opetella taas kaiken uudestaan koneen käytöstä ja kankaista.

vikke* said...

Kivoja vaatteita olet ommellut!!

Tuo pitsimekko alempana on nätti! Kannatti uurastaa vuosi :D

Mä olen kerran tilannut H&M:ltä netin kautta (vihaan velaksi ostamista ja laskuja) enkä muistanut maksaa laskua. Huomautuksia tuli ja tuli ja tuli ja lopulta suuren suuri maksu!! Ja minä kun olin (itseni mielestä) maksanut jo laskun :o

No, ei auttanut kun maksaa mukisematta enkä ole sen jälkeen tilannut.
kankaita oon tilannut ja ne maksetaan ennen kuin lähettävät.

Colingwood said...

Wow! Such an amazing and helpful post this is. I really really love it. It's so good and so awesome. I am just amazed. I hope that you continue to do your work like this in the future also matkusta halvalla