Saturday, March 04, 2006

Kultaa ja peitetikkiä !!

Esikoisemme Pilvi hiihti kultaa elämänsä ensimmäisissä hiihtokilpailuissa. Lujaa meni vaippa tyyli oli perinteinen. Toivottavasti lapsen hiihtoinnostus säilyy. Omani on kuollut ja kuopattu vuosi kausia sitten eikä uudesta ole tietoa. Mut onneksi mieheni on parempi esimerkki.

Mieheni odottelee kevät auringon jo paistaessa mopo kelejä. Kulkekoot toi paita päällä viel muutaman kuukauden.

Mä en paljon ole neulonut vaan ommellut. Yhteistyötä olen treenanut saumurin kanssa. Hieno ominaisuus toi peitetikki, Kaijalle kuuluu suuri kiitos !! Mä kun olen ihan käsi viel näissä ompeluhommissa. Valmistakin on syntynyt eli kehittyvä yksilö kuitenkin !!


Kultaa tuli !! Posted by Picasa

2 comments:

vikke* said...

Ihania juttuja olet ommellut!!

Onnea kullasta :)
Mun 8v kummityttö eilen soitti, oli sijoittunut 12. hiihtokilpailuissa ja kerran kaatunut :/ Kertoi ettei harmita vaikkei mitalia saanut kun tiesi ettei hiihdä kovaa :D

Sulla on nyt tumma pää, hienot on!

Nimuel said...

Onnea hiihtäjäsankarille! Sie olet ahkerasti ommellut. Minä en ole vielä koneeseen koskenut, mutta tilasin kangasnäytteitä. Vien niitä omalle ompelijalleni kun aloitamme mallistoni työstämisen. Ommelkoot sellainen, joka osaa. Minä suunnittelen. On kiva katsoa ihmisten ompelemuksia blogeissa, vaikkei itse harrastakaan.